Sofie

ledig

Publicerad 2012-04-30 17:05:45 i Allmänt

Mamma kom också upp ihelgen, så vi har umgåtts allihop!
Mitt tålamod och humör är lite upp och ner nu känner jag. Många som får sina barn här och var, jag orkar inte vänta längre nu. hahah
Har väntat sååå länge, så några veckor till borde gå?! Fasar för att gå över 2veckor eller mer.. suck.

Barnmorskan sa att huvudet var ruckbart fortfarande. Har legat ner med huvudet i många veckor, men är inte fixerat ännu. Undrar hur länge det dröjer?

Jobbar lite denna veckan, ska lämna över till hon som ska gå för mig. Sen är jag ledig och ska ägna mig tid åt mig själv och snart även en liten bebis??!! :)

Ikväll ska vi fira valborg med vänner i Fjälkinge! Vi ska grilla och umgås! Underbart väder idag, gytt!!

Imorgon är vi lediga, wiihoooo!!!

Går in i vecka 39 på onsdag, ojojoj.. Overkligt att det snart ska bo en liten hos oss :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-01 09:49:55

Tack för senast!Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela