Sofie

rutiner

Publicerad 2012-08-21 11:09:00 i Allmänt

Känns som vi har börjat hitta våra rutiner här hemma!
Vi går upp vid 7-8.30 tiden, lite olika. Sedan är han vaken en stund, vi myser och han sitter i sin babysitter.
Jag passar på att äta och prata med killen!
Han är vaken mellan 1-2 timmar, sedan är det dags för hans lilla förmiddagslur. Sover en halv timme ungefär.
Då passar jag på att göra vid mig och göra det som måste göras. Ringa samtal eller få i ordning det värsta här hemma.
Sedan är det dags för blöjbyte och påklädning, sedan mating och mys igen och sedan är vi redo inför dagens planer! En runda med vagnen eller träffa någon kompis!
 
Ebbe som styr här hemma, undrar vad man gjorde innan? hihih
Sover är han fortfarande duktig på. Somnar allt mellan 20-22 och sover till 7-8 på morgonen. Vaknar vid 6 och vill äta och ibland en gång mitt på natten och får nappen. Men jag ska inte klaga.
Ihelgen somnade han vid 19 och sov till 8.30, åt en gång vid 6. Duktig kille, tycker jag!
 
Idag kommer min vän Lena med hennes lille Grim till oss! Ska bli trevligt!
 
Ikväll ska jag få lukta på en ny liten bebis! :)
 
Nu är det snart matdags igen!     Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela