Sofie

Sorterat ur...

Publicerad 2012-08-01 22:24:23 i Allmänt

Satt och framkallade foto, tittade på de "gamla" från förlossningen och veckorna efter.
Oj, vad Ebbe har växt. Var har min lilla bebis tagit vägen?
Han är ju såå stor nu min lille gosse..
Idag gick jag igenom i hans byrå. Tog bort strl 50 och några i 56. La in 62 kläderna. De är nog stora fortfarande, får prova imorgon.
Det är inte som till oss vuxna, att man kan ha ett plagg hur länge som helst. Hans små söta kläder växer han ju ur.
 
Den här första sorteringsomgången är nog den värsta. Dessa kläderna hade han som nyfödd. Hans allra första plagg, han haft på sig. De små söta bodyna.. Naaw, min lille plutt växer så det knakar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela