Sofie

Underbart

Publicerad 2012-12-15 19:53:10 i

Vi har min bästa syster på besök denna helgen! Igår hade vi mys framför tvn. Åt gott och umgicks!
Idag har vi beställt ytterdörr, dörr till tvättstugan och en till förrådet..
Puuh ännu ett stort beslut ur världen..

Syrran och jag har varit en runda på ekohallen. Köpte några julklappar.
Nu sitter jag i fotbad, ska få fotbehandling av syrran :)underbart!
Hon masserade mina fötter innan förlossningen i hopp om att det skulle starta, sägs ju att det kan dra igång det!
Så ikväll en favorit i repris!! Wihoo!

Hade en tuff morgon, då Ebbe ville upp vid 5. Blev övertrött sedan och bara skrek. Lilla gossen min.

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2012-12-15 22:51:42

Tack för en trevlig kväll / helg ni är bäst <3

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-12-16 07:35:23

Ser mysigt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela