Sofie

Väntar väntar...

Publicerad 2012-02-24 09:14:16 i Allmänt

Sitter här nere hos barnmorskan och väntar.. Har varit på undersökning! Allt såg fint ut! Hjärtslagen var 148 idag.
En ny barnmorska då min är på semester. Allt såg fint ut, smärt, vältränad och fina prover. Dröm graviditet och hon var inte orolig över mig :)
Hahha smärt, vältänad är väl att ta i... Har ju spräckt 70kilos gränsen, hahha

Skönt att allt ser fint och bra ut.
Har nyss svept sockerlösning inne på labbet, så nu ska jag sitta här i 2 timmar, fortfarande fastande.
De ska se om jag har graviditets diabetes..
Väntar väntar och väntar...

Ikväll är det fredagsmys med bästa "pappan"; johan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela