Sofie

drömmer

Publicerad 2012-01-23 21:00:40 i Allmänt

Idag har vi åkt pulka på jobbet. Där var snö, men inte här istan där jag bor. Konstigt det..
Barnen är glada!!

Jag och Johan pratar ofta om vårt kommande liv... Vi ska åka pulka med bebisen, mata fåglarna, gunga, åka till astrid lindgrens värld, kolmården osv..
DOCK kommer det ju dröja liiite, men vi fantiserar. Det kommer bli mysigt!

Idag har jag varit hos barnmorskan och vägt mig, tagit blodtrycket, mätt magen och lyssnat på hjärtat.
Bebisen vilade nog, det var ju tidigt på morgonen. Hjärtljuden var färre... Lika morgontrött som sin pappa?

Aaahh, vad vi längtar efter dig!

Ska lägga mig och läsa en gravid tidning jag fick av Johan!

Har fått tid till glukosbelastning.. Fastande mage, jag som mår illa om jag inte äter... Men ALLT för dig bebis lilla :)

Johan; du är den bästa ♥
Vi skrattar och har roligt! Nu får du snart komma hem, vill ha mina godnatt pussar :) hihihi


Jasså, NI tror det blir en pojke..:) Ska bli spännande, bebisens lilla hemlighet! Vi får väl se :)
Jag har verkligen ingen aning eller känsla... Men jag undrar såå...


Vi längtar efter dig, bebis lilla.. Både din pappa och jag!

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-01-23 21:21:37

Din moster längtar också efter dig Bessen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela