Sofie

2 månader <3

Publicerad 2012-07-22 22:40:42 i Allmänt

Idag blir min gosse 2 månader. Tänk att jag har varit mamma till min älskade gosse i 2 hela månader. Tiden bara springer iväg. Han har utvecklats mycket på denna tiden och är ingen nyfödd bebis längre.
Han vill helst sitta upp och vara med. "Svarar" när vi pratar med honom, skrattar och jollrar.
Han har börjat hitta sina händer, han suttar på dem =)
 
Igår var vi en runda på stan i Kristianstad, där var en nyfödd bebis på ett café. Ser verkligen skillnad jämfört med vår "stora" kille :) Mycket har hänt på denna tid, som egentligen är rätt kort..
 
Tänkte inte skriva så mycket idag, men några foto från de senaste veckorna kan ni få ta del av, nu när jag äntligen lagt in några på datorn.
 
Ebbe kan numera roa sig lite själv. Ligger i babysittern och tittar, följer även mobilen ovanför sängen.
Sprallar, pratar och skrattar!
Härliga dagar på torpet med de bästa! Grillning och sol!! :)
Ebbe och jag myser framför grillen!
 
Jag kämpar och övar. Börjar bli stark i nacken!
 
Vi myser mest, vi tycker om att pappa är ledig med oss!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela