Sofie

framkallat

Publicerad 2012-07-31 23:35:28 i Allmänt

Oj nu är klockan mycket, men vi tre tog en tupplur i eftermiddags, en rätt så lång sådan! Skönt var det!
Nu är vi åter samlade, hela familjen!!
Jag har suttit och framkallat foto. Nu har jag framkallat från förlossningen, graviditeten och även lite äldre foto från tidigare år. Så som resor osv. Har inte gått jätte långt tillbaka, bara till 2009.
Ska framkalla lite "Kristianstad bilder" också, men orkade inte mer idag...
 
Jag och Johan har pratat om att ha ett fotoalbum/år och framkalla efterhand. Har varit väldigt dålig på detta innan, tänkt att jag skulle göra det många gånger, men aldrig blivit av. Roligt att titta på foto och det är mycket lättare att bläddra i album än att kolla i alla hundra mappar på datorn.
 
Ahh vad det är roligt att kolla på gamla foto! Tur det finns, så man minns!!
 
Imorgon blir det vägning,mätning och läkarkontroll för lilleman! 
Sängen kallar! Natti!
 
Tack bästa Mammi och syrran för helgen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela