Sofie

Killebom

Publicerad 2012-07-05 21:31:59 i Allmänt

Sitter här, har precis nattat lillegossen. Han sover gott i sin säng, snart ska jag inta min och sova några timmar.
Får se när jag blir väckt i natt, lika spännande varje natt. hihih :)
Nä, jag har kommit in i det nu, så det går bra! Han är ju så go min lille gosse.
 
Imorse vaknade han vid 8, åt lite och somnade om. Jag passade på att äta lite frukost. Han tappade nappen några gånger, knorrade och vred sig. Jag velade fram och tillbaka men tillslut bestämde jag mig för att ta en snabb dusch. När jag kom ut, låg han och tittade sig omkring. Jag pratade med honom. Då vände han sina stora blåa ögon mot mig och skrattar. Man smälter! :)
Han är nöjd, ligger och tittar för sig själv. Enda gången han är lite gnällig är när han är hungrig. Kan jämra sig lite på kvällen också, svårt att koppla av. Men annars är han såå snäll och go!
 
Får passa på och lägga mig i tid ikväll. Ingen sambo hemma att prata med.
 
Killebom här istan, det är en festival, så det är fullt ös. Trevligt som tusan. Öltält, musik, stånd, langos, karuseller osv... Fint väder också, I LIKE!
 
Imorgon får vi fint besök från Malmö!!
Får hoppas jag hinner skriva lite mer imorgon?!
 
Kan inte lova något, lilleman som styr... :) hihhiih    Hinner inte med allt jag vill, långt därifrån :)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-07-06 13:50:10

Ja vem blir inte gnällig när man är hungrig,Ha ha.
Ses snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela