Sofie

Grattis bästa syster

Publicerad 2012-06-27 20:56:17 i Allmänt

 
Ett stort GRATTIS på 23års dagen till bästa syster och moster från mig och gossen!
 
Hipp hipp Hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra...
Jag hurrar 23 gånger, för er som undrar vad jag håller på med :) !
 
 
Vi två i Egypten
 
 
Syrran och jag hos Pauline, redo för fest.
 
Party glada!
 
I stockholm på weekend!
 
Mycket stöttning och hjälp under förlossningen!
 
 
Vi har mycket guld värda stunder och roliga minnen som vi delar, och fler ska det bli.. :) ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-06-27 22:29:16

Du är bäst :) <3

Postat av: mamma

Publicerad 2012-06-28 16:01:17

Det värmer i Modershjärtat!Mina fina flickor så stolt jag är över er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela