Sofie

håller tummarna och HOPPAS...

Publicerad 2012-06-25 22:38:02 i Allmänt

Jag kan fortfarande inte komma in och blogga från mobilen. Någon mer som har problem att logga in på iphone appen?
Brukar annars ta foto och lägga in direkt från mobilen, mkt lättare. Vår kamera har vi glömt kvar hos Johans föräldrar.
 
Idag har jag och lilleman varit på bvc, han växer så det knakar. Nästa besök bli om två veckor, han går upp bra i vikt. Så vi "slipper" kolla honom nästa vecka.
Nu i kväll har mina kolleger varit här hos oss. Trevligt att prata lite och ses igen. Är ju van vid att träffa dem varje dag annars. Jag, eller gossen fick en fin kanin och en nappburk.
Kan ju inte lägga in från telefonen, så får bli lånade bilder.
En fin bukovski kanin!!
 
och en nappburk från Cult design.
 
Ett stort tack, jätte fina presenter och ett trevligt besök!
 
Imorgon ska jag träffa min vän Lena och hennes lille son Grim. Skiljer ungefär 3veckor på våra små gossar.
Vi har följt varandra under graviditeten och ska bli roligt att fortsätta följas åt nu med våra små!
 
 
 
Jag håller mina båda tummar och hoppas för allt i världen att min älsklings vovve blir återställd igen.
Han har varit dålig idag. Fick åka akut och sövas..
Min ( eller mammas :) ) stackars vovve, guldgossen!
 
Nu ska jag lägga mig, får se hur många gånger jag får mysa med min gosse i natt..
Lika spännande varje kväll :) hihih  ;)
 
Älskar min lille gosse och den store gossen, eller gubben ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela