Sofie

På väg till malmööö

Publicerad 2012-06-01 11:39:39 i Allmänt

Vi har börjat komma till ro och njuter av vår fina kille!
Han är så snäll och allt går bra..
Undrar hur jag ska klara det utan bästa pappan... Snart är han ledig en vecka och även semester närmar sig.
Är på väg till Malmö, de fick inte träffa honom så mkt sist. Så jag och johan kan vila lite ihelgen!
Ännu ett tack till alla snälla som smsar, skriver hälsningar, ringer och ett stort tack till Johans släktingar som skickat fina presenter till vår sötnos.

Älskar mina fina killar!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-06-01 17:25:10

Jag o Moster ska ta hand om honom så ni får vila!

Postat av: Pauline

Publicerad 2012-06-01 20:03:25

så söt!

du får säga till när du e redo för besök vill ju komma o hälsa på er :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela