Sofie

avstånd

Publicerad 2012-05-10 21:55:00 i Allmänt

Ingen bebis ännu...
Men en vunnen match och inte vilken match som helst, utan mot HIF! JADÅ!

Idag har jag varit i Kristianstad hela dagen. Besökte försäkringskassan. Ja, jag blev lite klokare :)
Sedan fikade jag med Kristianstadsmammorna i tivoliparken. Det var trevligt.
Några har redan fått sina små gullungar. Roligt att höra deras berättelser och hur allt går med de små.
Kan ju inte annat än erkänna att jag också vill mysa med vår lille bebis.

Har bestämt mig för att försöka njuta av dessa dagarna nu innan. "Lugnet före stormen" :)

Idag fyller bästa farmor 90år. Ingen bebis på farmors dag. Kanske blir på mormors 90års dag, den 19 Maj?
Det är lite jobbigt att bo en bit ifrån, att inte kunna köra och hälsa på några timmar, ta en snabb fika eller så.
Speciellt när det är speciella tillfällen som födelsedagar, eller nu när mormor är dålig. Stackaren har gått och brutit handleden, 90år gammal. Hon är gipsad och har ont.. Då är det jobbigt att vara så långt bort.

Även nu när man tänker på bebisen. Att inte spontant kunna åka till mamma, syrran,pappa, farmor eller någon...

Men men, kan inte få allt. Får inte tänka på det, blir jobbigt då.

Vill ju bo med min sambo, faktiskt!

Imorgon ska jag träffa en tjej i föräldrargruppen, hon fick sin son tidigare. Var beräknad den 18 Maj, men han ville komma ut tidigare.
Blir helt bebis-sjuk :) hiihh

Imorgon är det fredag, en vecka hemma är avklarad. Vi kommer närmare det magiska datumet. Helgen är nära, då ska jag mysa med min käre sambo!
I LIKE!

5 dagar till BF... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela