Sofie

Bf+3

Publicerad 2012-05-18 10:14:25 i Allmänt

Bebisen har fått fin present av sin morfar.. Ett par converse skor med mjuksula. Används innan hon/han kommer gå, som strumpor typ..
Ett sött minne att ha på byrån sen!!
Söta och så fina!

Man börjar bli lite smått otålig, men samtidigt är det skönt att smärtan och förlossningen inte knackat på min axel ännu. Vill helst att storken ska komma! :)

Syrran är här. Igår var det fotboll och mat hos Johans föräldrar, gott å trevligt!

Idag ska jag faktiskt våga mig ner till Malmö för att fira mormors 90års dag. Hon är inte bra alls, vill träffa henne och de andra.
Blir kanske en Malmö bebis? Haha
Kanske dumt egentligen, men förlossningen känns avlägsen, kanske därför jag vågar? Hihi

Bebisen har disko för oss på kvällen. Känner att den tar upp hela magen nu. Är hårt överallt, små fötter som petar.
Sammandragningar, magen blir stenhård och sne. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela