Sofie

Sammandragningar tätt??!

Publicerad 2012-05-09 00:07:15 i Allmänt

Låg i soffan och kollade på fotboll. Kände många sammandragningar, magen blir stenhård. Jag började skriv ner klockslagen för skojskull. Kommit mellan 5,8,10 min mellan. Från start till nästa startade..
De har fortsatt och kommit ofta tycker jag. Svårt att veta. De gör inte ont, därför tror jag inte det är värkar.
Ringde faktiskt förlossningen för att höra. Har hört att de inte ska komma för ofta. Är fullgången nu så gör ju inget om det startar. Livmodern övar sig.
Vi får se. De tyckte jag skulle vänta tills det gör ont. Normalt med täta sammandragningar.

Vi får se om det är nått på gång eller bara livmodern som övar. Kanske slipper gå över till juni iaf.
Vi får se...
Ska lägga mig nu. Antingen avtar det väl eller startar värkar eller vattnet?!
Will see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela