Sofie

Tar det lugnt...

Publicerad 2012-05-08 13:31:21 i Allmänt

Sitter tillbaka lutad med benen på stolen, härligt väder, fågelkvitter och tar det lugnt.
Ska hämta en gravidbok att läsa.

Har nyss varit på en promenad. Har mer ork och lättare att andras om man jämför med för några veckor sen. Skönt !
Det gäller att ta sig för lite. Har lätt för att känna mig meningslös och slö. Svårt att få in att jag MÅSTE vila nu, är ju höggravid. Hahha
Jag får lov att slöa och vila, har ju jobbat och kämpat länge..
Är glad att jag inte är arbetslös, hade jag nog inte klarat. Hade känt mig meningslös.. Stackars de som vill ha jobb, det är svårt..
Bebisen, du får komma ut och roa mig :)
Undra hur mina dagar blir? Blir jag rastlös av att vara hemma?

Jaja ska sitta här lite på balkongen och läsa. Sen laga mat och ännu senare fika istan.

Får försöka njuta nu. Blir nog andra bullar..

Kommentarer

Postat av: Anna (Johans kusin)

Publicerad 2012-05-08 14:24:42

Tuva och jag följer nu bloggen med spänning. Tuva gillar bilderna :) Hon tror att det är en flicka i magen.

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-08 15:34:26

Bra att du sitter med benen uppe!!Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela