Sofie

Vecka 39+4.

Publicerad 2012-05-13 20:32:47 i Allmänt

Mormor och Johan gissade på fel datum.
Pappa prickar nog inte heller rätt, har gissat på den 13e, idag.

Sammandragningarna håller i sig, kommer ofta. Har haft 3 stycken nu som gjort rätt så ont.
Trycker neråt en massa.
Jag försöker vara ute och röra mig. Skönt att jag orkar. För några veckor sedan orkade jag knappt gå ner till stan. Jag orkar mer och kan framförallt andas! hihih

I fredags tvättade jag, så nu har jag packat ner våra kläder. Har en "sista minuten" lista kvar, som ska packas när det är dags att åka in. Det är t ex mobil, laddare, kamera, vetekudde, bilbarnstolen osv.
Allt annars är nerpackat och klart nu! Känns skönt.

Bebisen är nog inte fixerad ännu, var inte det i måndags iaf. Så om mitt vatten går, måste jag sätta mig ner och åka in direkt. Så då är det bra om det mesta är packat och klart så Johan slipper missa en massa.. "Ta det, det och det..." :)
Hoppas bebisen fixerar sig. Har googlat och läst en del. Vissa bebisar fixerar inte sig förrän vattnet gått, värkarna är igång och man är på plats på BB. Så det är inte ovanligt.


Nu är det nära, pirrigt och spännande!

För 2 veckor sedan var vi och tog foto i Tivoliparken i Kristianstad. En tjej ville ha foto till sitt portfolio, så tog foto på oss gratis. Vi hjälper henne och vi får fina foto. Så det tycker jag var roligt!
Vi var lite obekväma, är inte van vid sånna situationer. Men det var skoj!
När bebisen kommit, ska hon även komma hem hit och ta "nyfödd foto". Det är också gratis.

Jag är i vecka 37.4, alltså vecka 38 på fotona.

Det gick inte att lägga in fotona nu. Får prova igen senare, eller imorgon...

JA, mamma och syrran. Jag är rundare i huvudet..hahahah :) Men vet ju varför, inte bara gotte ;)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-05-13 21:00:28

Ha ha ligger i släkten!! Den kommer den 19/5 Mormor o Farfars födelse dag för bebisen vidare.Kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela