Sofie

Egentid

Publicerad 2012-11-18 13:53:19 i Allmänt

Johan är ute med Ebbe, hans dag idag. Hihi.. Skojjade med honom igår, jag hade Ebbe med i Krstad igår, då Johan jobbade. Så sa jag, imorgon får du ha en pappadag. Det köpte han direkt och tog glatt med sin son ut.
De skulle gå en runda och han ringde för en stund sen, var hos sin killkompis!
 
Jag tittade i fönstret när han tog ut vagnen ur bilen och stoppade om honom. Vantarna glömdes inte heller. Han är duktig pappa Johan. Värmer i mitt hjärta!
 
Jag har suttit och fixat i fotoalbumet en stund. Skönt att kunna fixa lite utan att bli avbruten hela tiden. Det får dock inte hända för ofta och för länge..
Snart får de faktiskt komma, saknar dem!!
 
Igår fikade jag med Frida. Hennes lille Vincent är beräknad att komma imorgon.. Såå spännande!
Vi hade underbara år på högskolan ihop, så mkt roligt. Nu ska vi ha barn samma år! Roligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela