Sofie

Jag är häääär :)

Publicerad 2012-11-03 09:39:29 i Allmänt

Heej!
Har fått påtryckningar om att jag inte uppdaterat på länge..
Jag har haft fullt upp.
I onsdags var jag i Kristianstad hela dagen och träffade Lena och hennes söta Grim!
Det är bara 3 veckor som skiljer våra gossar, roligt att se dem utvecklas.
I torsdags var jag och åt frukost hos Annelie och hennes killar Wille och Elton. Vi vilade på eftermiddagen och sedan var jag på Me & I träff, det är kläd homeparty.
Köpte en tröja med härliga färger, massa bollar och ett par tuffa harembyxor med ett äpple i rumpan.
 
 
Igår var jag och handlade på förmiddagen sedan träffade vi Tessan och hennes lilla Julia. Vi är gamla kompisar sedan högskolan. Hon bor också i Sölvesborg, så det är roligt! Äntligen tog vi tag i att träffas.
 
Det har varit paus från våra andra vanliga aktiviteter, då det är höstlov. Men vi har ju som sagt inte varit sysslolösa.
Det är roligt.. Myser ju så klart med Ebbe mellan våra träffar, vi leker och busar.
 
Han ska ta ALLT. Jag dricker. Han sträcker sig efter glaset och gapar. Hur vet han att man ska dricka ur glaset?
hahahah
 
Så här såg det ut en kväll hos oss. Ebbe vill vara med hela tiden och ska dra och ta allt.. hihih Sträcker sig och kämpar för att få tag i saker.
 
Mitt hjärta! Vad hade jag gjort utan dig? :)
 
För tillfället är fötterna mycket inne i munnen, hur vig kan han vara? :)
Han är go och glad!
Somnar lättare nu, än innan. Då skulle han inte ligga.
Han snurrar runt hela tiden. Ligger inte stilla längre.
Härligt att få följa hans utveckling. Så mycket som hänt på 5 månader. Galet... Den nyfödda lilla bäbistiden är förbi

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-11-03 16:21:21

Han är såå duktig <3 stora killen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela