Sofie

besök av systern

Publicerad 2013-04-11 22:21:55 i Allmänt

Bästa syster Sandra har varit här hos oss! Hon har varit med på mamma/bebis fika, på simmet och på babycafe.
Träffat Ebbes kompisar och fått en inblick i vår vardag! Jätte roligt att få visa henne det vi gör om dagarna!
 
Idag blev vi intervjuade och fotograferade till tidningen. Vi och grannen är de första som flyttar in i den nya stadsdelen. Usch, vet inte om jag vill se det, men det är ju såklart roligt att ha senare i livet!
Hoppas det blir bra, minns inte vad jag sa.. hahahah
 
I natt kan vara den sista natten här i lägenheten. Besiktning av huset imorgon och förhoppningsvis går flyttlasset, delar av det iaf. Vasken kanske inte hinner komma, får se vad besikningsmännen säger.
 
 
Nu ska jag lägga mig, Ebbe bökade lite i natt, så är rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela