Sofie

tisdag

Publicerad 2013-04-02 20:45:00 i Allmänt

Nu tycker jag det är bra med huvudet igen! Väldigt skönt!
Vad snälla och omtänksamma mina nära har varit! Fått sms från mammakompisar och till och med de ansvariga för babycafet ringde mig och frågade hur det gått.
Blev dålig där.. Jätte snällt av er alla!
 
 
Har fått klarhet i tapet och kakel i köket, så nu är det inte mkt kvar mina vänner!
Måste nog sätta igång och packa ordentligt nu... Säger bara "jag ska" hela tiden.. hihi
 
Har haft en mysig påsk i Malmö med familjen! God lax och mys! Ebbe fick fina påskpresenter och vi gott godis!
Igår var det allsvensk premiär på Strandvallen! Var och hejjade på Mjällby. Tråkigt nog förlorade dem och Malmö ff spelade oavgjort...
Men det är roligt att säsongen är igång igen. Kan nog inte vara på så många matcher iår, bara dagsmatcher. Bättre att Ebbe sover hemma isängen när matchen börjar 19.
Det var lättare förra säsongen när han sov igenom hela matchen, det gjorde han inte igår.. Vill inte att han ska krypa runt där i leran och vattenpölarna... hihih
 
Ebbe förstår fler och fler ord, det är roligt. Vovvarna, bilen, bollen, stjärnan, lampan, mamma, pappa..
Spelar på munnen när vi sjunger "krille krille krokodil". Och gör "hundljud" åt mammas hundar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela