Sofie

Julat oss

Publicerad 2013-12-14 22:39:16 i Allmänt

Ebbe var jätte duktig i tåget på förskolan! Han satt fint, höll i sitt ljus, gjorde några rörelser!
Såg oss, men satt ändå kvar. Så över förväntan!!
Var utomhus, det var stämningsfullt och fint! 

Igår var jag föräldraledig så vi tillbringade förmiddagen på julfest på öppnagruppen, där vi var mkt "förr"! Mycket lek och god fika! Moster var också med. 

Vi lunchade på stan. En mycket trevlig luciadag! Sebbe och mamma kom också hit! Vi har spelat spel och "julat" oss. Vi har bakat lussekatter, pepparkakor och klätt granen! Ebbe var i sitt esse. Gillade att baka pepparkakor och hänga i granen. 


Säger kaka och hänga. 
Härmar mycket hela tiden!!


Johans mamma kom också hit och hjälpte oss att klä granen och fika på lite gotte! 
Mys!!

Känns inte som det snart är jul.. "Jag vill ha en riktig jul, en sån som jag hade när jag var liten" - julsång
Tur att vi har Ebbe!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-15 18:39:08

Tack för en jättemysig Helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela