Sofie

mysiga dagar

Publicerad 2013-12-28 22:43:10 i Allmänt

Nu är snart julen över för detta året, firandet i alla fall. Tycker det är mysigt med granen och ljusstakarna i fönsterna!
Vi har haft det hur bra som helst i jul. Först julfirande i Malmö med min familj och delar av släkten och sedan med Johans familj! Johans syster med familj har varit nere några dagar nu, så vi har umgåtts med dem och haft det trevligt. Får passa på när man inte ses så många gånger/år.
Skönt att vi kunde lösa julen till allas belåtenhet, är en nackdel när man är i olika städer. Då kan man inte köra mellan ställena, som jag är uppväxt med. Men det löste sig i år!
 
Tack till alla för trevligt firande och fina klappar! Ebbe är nöjd och leker massa med sitt!
Igår sov han middag i 3,5 timme, så firandet har nog tagit hårt på honom..ihiih
 
Ikväll har vi varit på bio hela gänget, Johan, Jag, Johans bror, syster med familj. Farmor fick nitlotten, barnpassning.. hihi Nä skämt och sido. Mitt lilla troll är ju den bästa :)
 
Imorgon blir det nog lite slö söndag här i Ljungaviken. Ut och leka en runda och sedan leka med Ebbes leksaker. Det är ju roligt att laga mat i köket :)
 
Slänger in lite foto imorgon (kanske) från julfirandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela