Sofie

Redo, julen här kommer vi...

Publicerad 2013-12-19 22:21:38 i Allmänt

Ligger här i min säng och väntar på att sambon ska komma hem, då får jag mina godnatt pussar. 
Julklapparna är inslagna och jag har packat en del inför malmötrippen. Ebbe och jag åker ner imorgon! 
Har lite till imorgon, men Ebbe är ju uppe med tuppen, så det hinner jag nog fixa då! 

Det känns inte som att julen är runt hörnet, känns mer som november... :(

Äsch, julskinkan är griljerad och provsmakad, granen pyntad och klapparna inslagna.
Familjen Bergström-persson är redo för jul 2013!!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-12-20 06:12:15

Myspys!

Postat av: Calle&Rosa

Publicerad 2013-12-21 22:47:29

Tack för det fina julkortet.
Önskar er också en God Jul och Ett Gott Nytt År.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela