Sofie

Helg i Malmö

Publicerad 2013-02-10 22:41:16 i

Ebbe och jag åkte tåg ner till Malmö och familjen i torsdags! Andra gången jag åker tåg med honom, första gången var han rätt liten så då sov han hela vägen. Nu var han vaken, men det gick bra. Vi läste bok, tittade i fönstret, stod på stolen! Är stolt över min duktiga och snälla gosse.
Inte lätt att vara stilla i 2 timmar, vill helst krypa och röja ju.
På hemresan bajsade han ner sig, skötbordet var avstängt, så det var mindre roligt. Men det gick.
Ville skona mina medresenärer så bytte inte där vi satt :)

Annars har vi hunnit med besök hos farmor och mormor, restaurang med familjen, shopping på entré, rensade i min gamla lägenhet, mys med familjen!!
Var även på fest i lördags. Mamma passade Ebbe. Jag la honom innan jag körde, det hade gått bra!
Första kvällen som han blir passad. Innan har det bara varit dagtid. Körde hem igen vid 24! En lagom premiär :)

Denna vecka som kommer är Johan ledig, tar ut dubbeldagar! Så han får hänga med på våra sysslor!! :) wiihoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela