Sofie

Ekg

Publicerad 2013-06-04 20:47:38 i Allmänt

Idag har jag varit i Karlshamn och fått en EKG apparat, som jag ska ha i ett dygn.
Läkaren utreder mig fortfarande efter jag var dålig för någon månad sedan.
Får se om hjärtrytmen har något med min yrsel och huvudvärk att göra, annars är det väl migrän.
Bra att han tar det på allvar och undersöker iaf!
Så nu har jag massa trådar och en apparat. Ska dit imorgon igen och ta bort den.
 
Har varit trött och slö idag. Skönt att Johan är hemma så han och Ebbe kan vara ute och leka, så jag fått vila!
 
På fredag ska jag och några mammor på after work, vi jobbar ju dock inte. Men ändå...
Dricka lite vin, äta gott och umgås UTAN barn! Ska bli himla skoj!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela