Sofie

Älskade gossen 10 månader

Publicerad 2013-03-22 10:05:39 i

Idag blir min älskade gosse, mitt allt, 10 månader!
Jag VET att jag tjatar om att tiden bara springer iväg. Men var sjutton har dessa månader, nästan ett helt år, tagit vägen?
Det är lite läskigt, att han snart är ett år. Min lille bebis... En riktig liten glad buse har vi här hemma! Skrattar mest och spelar spratt med oss :)

Inte klokt vad han ger oss glädje och lycka! Vi är en familj, en lycklig familj, en helhet tillsammans!

Idag ska vi leka med Olivia och Mio. Pappa Johan och hans pappa är en runda i Malmö och hämtar mina kartonger och en fläkt till köket!
Så snälla såå!

Nu vilar han, sen ska vi busa med Mio!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-03-22 20:03:57

De fick litta maud o fika osså...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela