Sofie

Vecka 13 - köket

Publicerad 2013-03-27 21:38:45 i Allmänt

Nu är köket också på plats och glasblocket på toaletten är fogat och klart!
Vill visa er så fint det är. Är jätte nöjda!
Köksluckorna är vita och bänkskivan är kompaktlaminat, den är svart. En tunn bänkskiva!
Även garderober och tvättstugan börjar likna något! :) De är snabba och duktiga snickarna!
 
 
 
Lilla toaletten:
 
Vi har vitt matt kakel på väggarna och mörkgrått lite skimrande på golvet.
Samma som golvet har vi i fönstret och runt glasblocken.. Svårt att förklara :)
 
 
Nu är det bara vilket kakel vi ska ha i köket! Sen är snart alla val över.
Bara trädgård kvar :) hihi
 
Ja, nu börjar det bli klart...
 
 
Det har varit mycket kring huset och igår mådde jag inte alls bra. Är glad att jag är på benen idag, för igår mådde jag riktigt dåligt. Yr, mådde illa och hade jätte ont i huvudet. Trillade ihop på babycafet och sedan fick jag åka ambulans. Klarade knappt resa mig eller något.
Efter utredning hoppas de och jag att det "bara" är migrän. Har aldrig haft det tidigare..
Usch vad jag mådde, ville bara sjunka under jorden.
Kan vara stress relaterat och graviditeten kan vara orsak till det?
Det var lite kort om det, därför jag varit lite frånvarande.. Nu är jag rätt okej igen och tacksam att jag är på benen!
 
Snälla svärföräldrarna ställde upp. Hugo passade Ebbe och Birgitta var med mig hela dagen!
Tusen tusen tack!!! ♥

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2013-03-27 22:28:28

Jobbigt att inte kunna vara hos dig o hjälpa till med Ebbe <3

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-03-28 07:01:54

Så fint i köket fort det går. Jobbigt med avståndet när sånt här händer..Nu ses vi snart.Kram

Postat av: Kvisti

Publicerad 2013-03-28 08:45:47

Va?? Trillade du ihop? Fyyyy vad läskigt det måste ha varit. Tur att du fick bra hjälp och att du känner dig bättre igen. Ta hand om dig nu och försök stressa ner och lyssna på kroppen... En stor stor "krya-på-dig-kram" från Anna (Agnes hälsar till söta Ebbe)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela