Sofie

Födelsedags grisarna

Publicerad 2013-05-21 22:57:46 i

Känns konstigt, känns inte som jag fyller år idag. Fokuserar bara på morgondagen.
Paketen är inslagna och vi är redo att möta Ebbes första födelsedag..

Att det redan gått ett år är ofattbart.
Så mycket som hänt! Ebbes utveckling, husbygget och inflyttning.

Nu är det inte många timmar kvar. Just nu hoppar jag med lustgasen! Minns att jag var så lycklig över att äntligen få smärtlindring efter alla dessa helvetestimmar, utan något..
04.14 närmare bestämt fick han ge upp och komma ut till oss! Älskade gosse.

Ebbe gav mig sovmorgon imorse, ända till 8! Underbart!!

Ätit årets första jordgubbar, svenska dessutom. Får ju fira lite idag :)


Ååhh minns när vi gick runt med plastlådan på BB, vill tillbaka..

Har varit i Kristianstad med Olivia och Mio. Lekt fikat och haft en trevlig dag! Åt sedan gott grillat hos Johans föräldrar!
Tack för alla gratulationer!!


Imorgon väntar den stora dagen, Ebbes allra första födelsedag!!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-05-22 07:09:33

Oj så många paket! Ha en underbar dag med alla dina kompisar.Kramar från mormor..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela