Sofie

Första natten utan Ebbe

Publicerad 2013-05-03 23:06:18 i

Ligger här hos mamma, medan min lille gosse är 13 mil bort..
Första natten utan min prins..
Tur att han har världens bästa pappa. Tvekar inte en sekund på att de inte har det bra. De skulle mysa bara de två, sa Johan! Men visst saknar jag de båda. Känns lite konstigt att kunna sätta sig själv i första hand och inte titta in i sängen om han sover.
Men måste erkänna att det är lite skönt också, med lite egentid. Är nog på tiden.. Missförstå mig inte..vill ju helst av allt umgås med min gosse, men behöver nog hämta lite energi!

Så nu ska jag släcka lampan och förhoppningsvis sova min första HELA natt på över ett år??!!

Ebbe och pappan, ni är bästast!!!
Tack för att jag får vara din mamma! Älskade gossen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela