Sofie

Livet hänger på en skör tråd

Publicerad 2013-11-07 22:02:58 i Allmänt

Ovissheten och oron är kvar. Mormor har en hemsk dödsångest. Mamma och syrran sitter vid henne och försöker göra allt för henne, men ändå är något fel.
De är duktiga och starka, de är de bästa!
Blir ju orolig för dem också..
Tanten med det starkaste hjärtat, det är min mormor det!

Mormor är gammal och har levt sitt liv. Vi är ledsna, tänk då vad den stackars familjen känner som miste sin son i tisdags är i närheten. Jag körde förbi några minuter efter olyckan hänt, på väg till mitt jobb. En 18 kille körde in i ett träd och miste sitt liv.
Fy sjutton, tänk hans nära och kära. Jag ska då inte klaga :( stackars dem...


Idag har vi varit på utflykt med barnen på jobbet och tittat på ett kycklinghus. I huset var där 45 000 kycklingar som är 6 dagar gamla.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-08 08:12:07

Livet är orättvist! Så fint kycklingarna har det inga trånga burar! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela