Sofie

dålig dag

Publicerad 2013-10-10 20:48:41 i Allmänt

Sitter här i soffan och pustar ut efter mindre bra dag.
Idag har jag känt mig lite nere. Ebbe gnäller och mitt humör har inte varit på topp.
Varit lite motgångar och det blev inte bättre när Ebbe avslutade dagen med att trilla på grannens traktor. Han slog munnen näsan och pannan i asfalten. Vilket resulterade i fläskläpp och skrubbad näsa.
Ännu mer synd om min kille, som det redan är massa synd om då han inte blir frisk någon gång.
Hostar och hostar, näsan rinner... Mammas lilla troll.
Har lite dåligt samvete över min "nere dag", men vissa dagar är väl så?
Beror kanske lite på hösten, vädret? noll motivation idag  suck...
Räcker med att Ebbe ger mig en spontan kram så smälter jag. Han vet hur mamma blir glad!
 
 
Vi köpte hem köpmat idag, blev god kycklingsallad, då blev jag genast på bättre humör!
Orkade verkligen inte laga mat och ännu mindre diska.. hihihi
Imorgon hoppas jag på en bättre dag, och att min lilla gosse blir bra snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela