Sofie

Minnen

Publicerad 2014-01-30 22:50:49 i Allmänt

Idag har jag spenderat min dag på Kristianstad högskola, där jag tidigare spenderat många år. Jag har inte satt min fot där på fem år, nu var det åter dags att bli lite lärd!
Ska nämligen läsa en kurs i vår med inriktning mot naturvetenskap och teknik ur ett didaktiskt perspektiv. Intressant! Men jag undrar hur jag sk hitta tid att läsa 6 böcker och göra uppgifter! Aja det löser sig..

Det pirrade lustigt i magen när jag kom dit. Tittade över området, gick in i hus 14.. Såg biblioteket där vi spenderat mycket tid. Och framför allt kåren. Där har vi haft sååå mycket skoj! Såg precis ut som sist, baren, scenen och samma målning på väggen..
MINNEN det!!! Helt galet! En konstig känsla :)

Nä nu ska jag släcka för ikväll.. 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-01-31 07:44:36

Häftigt o uppleva gamla minnen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela