Sofie

stackars gosse.

Publicerad 2014-07-31 22:54:51 i Allmänt

Skrev ett långt inlägg som bara försvann. Blir så trött Suck.
Summan av inlägget är att jag är depp pga att Ebbes panna luktade illa vilket resulterar i att det inte läkt. Värmen har gjort att det varit fuktigt och varmt. Vår vanliga tur. Så nu går han med öppet sår, som är mindre kul att se på. Vi hoppas att det läker fort bra och fint! Känns inte så. Jobbigt med oroligheten och att Ebbe ska gå igenom detta. Se på hans panna ger mig kallakårar. .
Alltid är det nått. . Sjukvård är inte vår starka sida.. måtte det läka bra nu utan komplikationer. Jäkla rötmånad och värme!




Okej lite positivt också då..
Johans syster med familj är nere så vi har umgåtts mycket med dem vilket är trevligt! Ebbe är inte lika blyg denna gång utan busar kramar och leker med dem.
Har även träffat min vän Jenny, också mycket trevligt.

Så nog för idag, nog om mitt tjat och bittra humör. Hoppas jag vaknar lite gladare imorgon. Bara jobbigt att öppna plåstret och se denna glipa som man trodde skulle se bra ut. Drygt att alla läkare säger olika saker och där står vi, med Ebbes illaluktande panna som skulle luftats..

Jag vet att det kunde varit värre. Men ibland får man ha sånna här dagar också!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela