Sofie

Snaaart

Publicerad 2014-03-03 21:53:01 i Allmänt

Snart är jag moster! Det är segt! Envisa lilla flickan.. 
Började igångsättnings processen igår, söndag. Sitter här hemma på nålar. I sånna här lägen är avståndet jobbigt.. 

Kämpa på nu! Ni är bäst! Känner ju till hur jobbigt jag också hade det. Vi verkar inte vara skapta för att föda barn, tar en evig tid för oss :) syrran ser ju min förlossning som en upplevelse, har hon sagt. Undra om hon upplever sin egen likadant ;)

Blir det en 140303 eller 140304 bebis?
Snaart iallafall, väldigt snart! 
Längtar tills jag får hålla henne, lukta på henne! Åh älskade lilla du! 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-03-04 17:06:51

När du skrev detta var hon 3 min gammal. Jag har fått snusa på henne idag,hon var ljuvligt gullig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela