Sofie

Välkommen till världen fina Sally

Publicerad 2014-03-04 21:07:37 i Allmänt

Det var ju lite komiskt, att när jag skrev inlägget igår så föddes världens finaste lilla Sally!
Välkommen till världen söta du!
Riktigt bra kämpat av er, nu kan ni titulera er föräldrar, Mamma Sandra och Pappa Sebastian!
Det finns inget bättre, ska ni veta! Det kommer ni snart förstå. Man kan inte förklara det om man inte själv är där.
 
Nu kan jag ju inte annat än att längta tills jag får träffa dig lilla du. Jag har ju sett dig på film, foto och på skype.
Jag vill lukta på dig och hålla dig i min famn!
 
Jag ser fram emot att följa dig/er tillsammans med min familj och andra i vår omgivning.
Syrran, nu har vi två små troll att följas åt med, åka och bada med eller gunga med på lekplatsen. Blir nog på ett annat sätt nu...
Äsch nu skriver jag en massa bara för jag ska slippa plugga, det jag egentligen skulle göra.
 
Ville egentligen bara skriva att jag är en stolt moster och syster till dessa fina!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-03-05 12:24:10

Så lik Sebbe hon är där! Lilla Prinsessan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela