Sofie

Magen vecka 22

Publicerad 2014-11-12 21:31:10 i Allmänt

Många som tycker att magen blivit stor nu, bara under de sista veckorna.
Jag håller med. På kvällarna känns magen stor och som jag är i vecka 30 ;) hihi
Veckorna bara springer, svårt att förstå att vi ska ha en liten till, rätt snart. Känns då som jag är i vecka 10 kanske :)

Letade fram en bild från graviditeten med Ebbe i vecka 22:


Här är en sliten mamma från ikväll som nyss sov på soffan..
"Nya bebisen" vecka 22:




Skillnad på vågen finns iaf. Har gått upp några fler kilo denna gången, kan bero på att jag vägde mindre från början?!

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2014-11-12 23:27:12

Vadå snart? 😕 det betyder att min bebis snart blir ett? Nej nej nej 😣 fina magen 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela