Sofie

Vila delux

Publicerad 2015-08-27 16:01:28 i

Liten fick spruta idag, gick rätt lätt att förvilla och trösta idag jämfört när hon var 3 månader. 
Hon hade gått upp bra, så amningen funkar fortfarande bra. Hejja mig!!
Bästa farmor tog med sig storebror hem så jag kunde få vila lite idag. Snacka om att få vila, liten har sovit sen 11,30 och klockan är nu 16..
Tråkigt att hon sover på mig då jag måste ligga kvar (ironi)
Jag har känt mig sliten, i natt åt elsa 01, 03,30, 05 sen vaknade ebbe 06.. 
Bara småduttande, men jag vaknar ändå. 
Nu har jag iaf vilat lite! Så skönt och behövt!
Känns som att elsa också behövde sova ut, utan att bli väckt när jag hämtar ebbe eller av hans busande.
Syskon har sina fördelar men några nackdelar ;)
Han är bäst tycker Elsa. Hon skrattar alltid åt honom.. 
Jag brukar lägga henne på hans golv, spännande med alla hans bilar o saker!
Tänk vad kul ni kommer ha! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela