Sofie

Julfika, julgran, luciatåg..

Publicerad 2015-12-15 10:26:55 i

Tycker inte det känns som att julen närmar sig..
Vill försöka förmedla julstämning och förväntan till Ebbe.
Vi har klätt kranen, pratat om tomten, skrivit julkort.. Känns fel, då solen skiner utomhus ;) Ebbe säger ofta, jag längtar efter snön mamma!

Han tittar ut och säger 'titta mamma, jag såg tomten smög i vår skog'!
Hade lussefika oxh klädde granen på Lucia, Ebbe var I sitt esse. Elsa brydde inte sig så mycket. 

I eftermiddagar blir det luciatåg på Ebbes förskola! 

Igår var det min och Elsas sista rytmik i församlingshemmet. Sedan är det Johan som tar över. Känns lite konstigt, ledsamt samtidigt som jag även ser fram emot nya jobbet!
Julfika med kompisen efter rytmiken. 

Lite julaktivitet hit oxh lite dit för att komma i rätt känsla. . Jobbar på det.

Nu ska jag och Elsa simma, sista gången. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela