Sofie

Vad har du där?

Publicerad 2015-01-12 22:18:03 i Allmänt

"Vad har du där?" sa en flicka på jobbet, 3 år och pekade på min mage..
Till och med så de mindre barnen börjar reagera på magen. Då syns det nog ordentligt hihi

Imorgon går vi in i vecka 31. I natt har jag sovit rätt dåligt. Förbereder väl mig på vaken nätter?
Super trött idag och ikväll. Somnat på soffan 2 gånger redan..
Nu säger jag godnatt!




Vad tror ni det är för en filur som gömmer sig i magen? Kommentera gärna ni som läser!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-01-13 07:35:53

Du är bredare över ändan o höfterna denna gången så jag tror en Flicka.

Postat av: Anita

Publicerad 2015-01-13 09:30:03

Det blir en lillasyster till Ebbe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela