Sofie

Midsommarafton

Publicerad 2015-06-21 22:13:37 i Allmänt

Midsommar har varit, blev inte riktigt som vi planerat då vädret inte var på vår sida, men det blev bra ändå!
Vi skulle haft picnic och firat med dans med kompisar till oss och Ebbe.
Det var mycket som skulle hinnas med, handla picnic, fixa och packa ner, plocka blommor och göra kransar, somna Ebbe mm.. Allt klaffade och jag satt på tröskeln i regn och gjorde kransar till mig och Ebbe.
Våra vänner ställde in en efter en, så vi ändrade planer och åt vår picnic i hällevik och dansade kring midsommarstången, för det måste man ju göra på midsommarafton ;).
Jag vill skapa traditioner hos mina barn, plocka blommor, binda krans och dans kring stången- det är ett måste på midsommarafton!




Jag och mina älsklingar! ♡

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2015-06-22 07:46:45

Jätte fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela