Sofie

Dagen du är beräknad

Publicerad 2015-03-23 18:47:21 i Allmänt





Dagen är kommen, dagen vi länge längtat efter.. men ännu är det ingen bebis i sikte.
Envisa barn som trivs i min mage, samma med Ebbe..
Ebbe har varit på förskolan en stund idag, inte varit där på 2 veckor.
Jag slappade i soffan, såg malou efter tio, tog undan här hemma sedan sov Ebbe och jag middag! Skönt.
Detta är kanske det man kallar, lugnet före stormen ;)

När vill du, lilla du, komma till oss? Hur och när sätter det igång?kanske inte sätter igång själv denna gången?!
Vi längtar efter dig...

Har varit med Ebbe på gympa nu ikväll, hoppas det hjälper till att sätta igång det ;)
Imorgon är det besök hos barnmorskan, sista hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela