Sofie

På benen

Publicerad 2015-03-12 14:02:46 i Allmänt

Nu börjar jag komma på benen och känna mig bättre. Nu är det Ebbes tur, hosta, snuva och feber..
Dessa baciller..
Vi har härligt väder, varit ute och fått lite frisk luft, nu sover han gott!
Helg snart, mysa och slappa står på schemat. Vi får våra nya sängar i morgon och en tripp till barnmorskan..
Det rotar och känns obehagligt, trycker ner.. Är väl mycket vatten, som är ivägen därför bebisen inte kan trilla ner, så var det med Ebbe.. Vattenballong i vägen ;)
Jag har packat det mesta i BB väskan idag, om vattnet går måste vi åka in och jag får inte springa omkring.. Vill inte lägga ansvaret på Johan, så nu är det snart klart ;)

Provade en klänning idag, satt inte som den gjorde förr.. Kort och tight.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela