Sofie

Kvalitetstid med sambon ♡

Publicerad 2015-11-22 21:49:23 i

Igår hade jag och sambon lite barnfri tid. Snälla farmor och farfar passade barnen här hemma och vi åkte till Kristianstad. Vi åt god mat, satt i lugn o ro på Olearys och tog en god öl, oxh sedan avslutade vi kvällen på arenan där det var julgala, många blandade artister som sjöng oxh showade! 
Första barnfria tiden för sambon och mig, sen ett väldigt bra tag tillbaka. Äta i lugn och ro..
Saknade faktiskt barnen, Elsa hade feber, så var lite sådär att lämna.. Men det hade gått kanon och vi hade jätte mysigt och trevligt! 

Tyckte det var ett bra drag av mig att ge Johan något i farsdag present som jag själv ville se!
Måns, Darin var go bitarna igår, även Miss Li, Lena PH,  Ola Salo, Hasse Andersson, Jill Johnsson, Petter sjöng. David Hellenius höll I det , han är ju så spontan och rolig!!

Ja, det var en toppen kväll, kul att kunna utbyta lite diskussioner med sambon, utan någon som tar vår uppmärksamhet hela tiden. 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-11-23 08:10:41

Härligt med lite egentid!

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-11-25 22:13:50

Roligt att ni fick en bra kväll tillsammans!
Alltid trevligt att få vara med barnen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela