Sofie

Dag ala bergströms

Publicerad 2015-10-24 22:49:18 i

Har varit kass, migrän har spökat hos mig några dagar. Usch för känslan att jag till och med struntar i barnen, bara jag får lägga mig och vara för mig själv.. 
Johan var bäst i onsdags, var hemma från jobbet. Handlade, diskade o städade. Tog hand om barnen, lagade mat. 
Såå skönt nu när jag känner mig bättre. Tänker direkt att jag inte ska klaga eller ha dåligt tålamod, men det blir ju lite så ändå direkt,  tyvärr. Kan inte alltid vara bara mysigt och bra. 

Måste ju ha lite nedgångar för att känna glädje o positivt igen.

Idag har vi haft en mysig dag tillsammans med Johans syskon med familjer och föräldrar. Startade dagen med födelsedags sång för faster Anni och frukost tillsammans. 
Blev lite pumpa verkstad. God mat och umgåtts hela dagen! 



Idag ställde Elsa sig själv mot stolen och en hylla.. lite vingligt men viljan finns där! 
Nu måste vi passa henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela