Sofie

Kvalitetstid med våra fika familjer ♡

Publicerad 2015-10-18 22:46:29 i

Har haft en helg med våra familjer.
Min familj, alla samlade här Ihelgen. Mamma sa att farmor tycker det är så roligt att vi alla är samlade, hon är glad för det.
Det fick mig att tänka lite extra.. Det må vara intensivt o full fart med hundar, barn o många vuxna i huset, men tänkte vi alla är samlade, tillsammans! Äter, ligger på soffan och umgås! 
Det är nog inte så vanligt kanske? :)

Är glad för vår nära kontakt o relation ♡ 
Syrran och jag låg i sängen, pratade om allt möjligt- värdefullt ♡

Våra fina barn, de förgyller. 
Är glad att syrran o jag har barnen så tätt, på samma gång nästan. De har glädje av varandra och har samma behov. Vi hänger på lekplatsen ihop, små tripper o delar erfarenheter om mat, nappflaskor osv..
Titta här är våra goa fina bästa barn ♡



I eftermiddags har Johans familj och bror varit här. Vi fick lagad mat och barnpassning. Tänk vilken lyx, såå snällt och uppskattat! Ställer alltid upp med massa saker, våra hustomtar !

En helg med kvalitetstid med våra fina familjer!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-10-19 12:48:40

Tack för en fin Helg! Jag tror det är ganska ovanligt att så många kan bo under samma tak utan bråk.värdefullt!! Underbara barn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela