Sofie

helg med malmöligan !♡

Publicerad 2016-02-21 13:13:49 i

Nu har malmöligan åkt hem. Det är jobbigt och tråkigt med avståndet. Suck! 
Hade velat ha dem närmre ♡ 
Får väl vara glad att jag har dem så pass nära mig, relationsmässigt, trots avståndet. ♡

Var tråkigt väder igår, men vi har umgåtts, rastat barn och krängt gotte till melodifestivalen :)

Elsa har gått hela helgen, inte krupit någonting. Nu har det låssnat på riktigt. Var väl alla sjukveckor som dröjde det hela. 
Hon har hängt efter Ebbe oxh Sally. Dansade oxh showade för oss på kvällarna!

Barnen har roligt tillsammans! Ebbe och Sally var ute själv i trädgården. Grejade i sandlådan! De börjar bli stora nu! Älskade ungar! Skrattar och busar!
Bästa mamma/mormor ♡


Tack till er! Laddat mina batterier för nästa vecka!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-02-21 18:19:11

Tack själva! Jag är så glad att vi kan umgås o bo tillsammans allihopa,det är inte alla förunnat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela