Sofie

Dansat ut julen

Publicerad 2016-01-03 20:58:23 i

Helgen slut, några dagar tills jag börjar på nya jobbet. Kan inte sticka under stol med att jag har blandade känslor.
Ska bli spännande och kul med nytt jobb, många att lära känna och hitta min nya plats där.
Hoppas det blir bra!
Dock kommer jag missa mycket med mina barn, deras vardag. Men får unna deras pappa det.
Kommer ju sakna ihjäl mig ♡

Idag packade vi ner frukosten och åkte skridskor i ishallen. 


Sedan har vi varit hos barnens farmor och farfar! Vi åt god mat och var oxh 'rockade ut julen' (dansade ut julen) 
Linda och Viktor höll I det i bygdegården, jätte trevligt. Ebbe dansade oxh gjorde rörelser.





Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2016-01-04 19:53:08

Ni hittar alltid på en massa kul saker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela