Sofie

Mys med barnen ♡

Publicerad 2016-01-16 07:53:10 i

Sitter här, det är 12 minusgrader utomhus. Elsa leker på golvet och Ebbe tittar på plattan, jaf ligger bredvid. 
Idag är jag ledig tillsammans med familjen ♡
Åh vill mysa och krama dem hela dagen, mina älskade barn.
Såklart min sambo med, som verkar klara det här med föräldraledigheten toppen! Sköter hushåll och barn! ♡
Har inte hunnit utbyta många ord denna veckan. Elsa brukar sova ca 2 timmar, sedan vaknar hon. Jag går in och ammar lite, det är då jag somnar, så blir ingen kväll eller tid med sambon :(
Varit trött efter första veckan på jobb, igår somnade jag nog med Elsa lite över 20.. hahha

Jaja ha en bra lördag! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela