Sofie

Fina farmor ♡

Publicerad 2016-06-18 16:29:14 i

Idag går många tankar till mina fina farmor som somnat in. 
Jag vill och hoppas att hon träffar farfar, mormor och morfar. Hon både hör och ser oss, finns med i vår vardag och hör när vi pratar om minnena och stunderna med henne. 

Syrran och jag har många fina minnen från vår uppväxt, dessa har vi ofta nämt för farmor och vi har skrattat! 
Björnbär
Vem som ska diska
Rån med smör
Sky
Höna med curry
Alla våra julafton och påsafton
Rulla upp håret med spolar
Skipboo
Skrivit många brev till varandra
Goa mackor med räkor, lax, sky o andra tillbehör
Mycket mycket mer...

Har skrivit många brev till varandra farmor och jag! 

Är glad att ha fått ha min farmor, enda tills jag är vuxen. Hon har fått träffa mina barn och Ebbe har också lite minnen från henne ♡ 

Sov gott fina farmor, Tant Inga ♡
Ta hand om farfar, mormor och morfar, vi ses! ♡

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2016-06-18 17:16:16

Va fint Sofie både vad du skrivit och fotot på våra kära. Ulla och mor hade mycke glädje av varandra.

Postat av: Anita

Publicerad 2016-06-18 17:16:16

Va fint Sofie både vad du skrivit och fotot på våra kära. Ulla och mor hade mycke glädje av varandra.

Postat av: Anita

Publicerad 2016-06-18 17:16:18

Va fint Sofie både vad du skrivit och fotot på våra kära. Ulla och mor hade mycke glädje av varandra.

Postat av: Anita

Publicerad 2016-06-18 17:18:45

Oj det hade räckt med 1 gång

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-06-19 07:44:42

Fina Inga💝💞

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela